اسکرابر ، دستگاه زمین شوی صنعتی و کف شوی صنعتی KARCHER

اسکرابر های نوین کارچر با کیفیت بالاتر و نوآوری های زیادی به بازار عرضه شده است.

عملکرد جاروبرقی صنعتی

بهترین جاروبرقی صنعتی برای ارائه عملکردی عالی در تمیزکاری

جاروبرقی های صنعتی بسیار قدرتمند، با دوام و طراحی شده بر اساس نیاز مشتری می باشند حتی اگر نیازهای آنها بسیار زیاد و نیازمند تجهیزات فراوان باشد. بسته به اینکه شما نیاز به نظافت چه نوع از آلودگی را دارید، جاروبرقی های صنعتی متفاوتی برای آن موجود می باشد ولی کدامیک مناسب کار شماست؟ راهنمای زیر را بخوانید که به شما در انتخاب جاروبرقی صنعتی مناسب کمک می کند و برای شروع سوالات زیر را از خود بپرسید.

 

Industrial vacuum cleaner


سوال 1: کاربری آن چیست؟
جاروبرقی های صنعتی که قابلیت ها و ویژگی های متناسب با نیاز مشتری دارند باعث ارائه عملکرد بهتر و افزایش رضایت مشتری می شوند. از جمع کردن دانه های کوچک پودر تا ذرات بزرگتر مانند براده های فلزی توسط جاروبرقی در تصمیم شما تاثیرگذار خواهد بود پس در نتیجه هر چه بیشتر راجع به مصارف خود بدانید تصمیم گیری برای شما آسان تر خواهد بود، چه نوع اقلامی را با این جاروبرقی صنعتی جمع خواهید کرد؟
در زیر لیستی از اقلام و مواد رایج که توسط جارو برقی های صنعتی جمع می شوند آورده شده است:

  • تکه های فلزی
  • تراشه های فلزی
  • خنک کننده ها
  • گردوغبار
  • پودر رنگ
  • آرد و ادویه جات
  • تکه های مواد غذایی
  • خاک اره

شناخت کامل محیط اطرافتان به شما کمک خواهد کرد تصمیم گیری بهتری در مورد انتخاب و نوع عملکرد مورد نیاز جاروبرقی خود داشته باشید. آیا به هوا دسترسی خواهید داشت؟ قطعات مورد نظر شما برای جمع آوری چه اندازه ای دارند؟ آیا آنها قابل اشتعال هستند؟ دانستن این اطلاعات نه تنها به شما در اتخاذ یک تصمیم هوشمند کمک می کند، بلکه حتی از وقوع صدمات و خطرات به هنگام انجام کار جلوگیری می کند.
اگر یک لوله در محل کار شما بترکد چگونه با یک جارو دستی و تی قادر خواهید بود آب جاری شده را جارو کرده و جمع آوری کنید و این روش تا چه اندازه موثر خواهد بود؟ این دقیقا همان چیزی است که تجربه استفاده از یک جاروبرقی مناسب را منحصر به فرد می کند. مدل های متعددی برای تمیزکاری و جمع آوری مواد ویژه ای موجود می باشد که باعث می شود تمیزی محیط مورد نظر به یک سطح مطلوب برسد.
تعیین نوع کاربری این اقلام باعث می شود بتوانید به سرعت و متناسب با انتظار و نیازتان تصمیم بگیرید که به یک جاروبرقی خشک یا مرطوب نیاز دارید. هر دو جاروبرقی خشک و مرطوب یک هدف دارند و آن هم ایجاد یک مکش قوی برای جمع کردن مواد است.
جاروبرقی های خشک برای این منظور دارای یک سیستم ویژه طراحی شده برای بلند کردن و جمع آوری قطعات سبک تر هستند. جاروبرقی های مرطوب از طرفی دیگر از پمپ های سنگین تر برای جمع آوری مایعات سنگین تر و متراکم تر استفاده می کنند. در زیر نکاتی برای دستیابی به بهترین نتایج به هنگام جمع آوری پسماندهای مایع با استفاده از جاروبرقی صنعتی شما آورده شده است:

  • اطمینان حاصل کنید جاروبرقی مرطوب یا خشک شما مجهز به یک دکمه قطع مایع است.
  • پس از هر بار استفاده به سرعت محفظه آن را تخلیه کنید چرا که اگر این کار را انجام ندهید بازدهی جاروبرقی صنعتی شما کاهش یافته و با مشکل مواجه می شود.

اگر مصرف اصلی شما عمدتا در یک محیط خشک است، از خریداری جاروبرقی ترکیبی خودکار اجتناب کنید چراکه به هر دو حالت خشک و مرطوب نیاز نخواهید داشت.


سوال دوم: سیستم فیلترهای آن به چه صورت است؟
یکی از سوالات رایج به هنگام خرید جاروبرقی های صنعتی برای محیط های خشک در خصوص فیلترها می باشد. فیلتر های قوی تر موجب می شوند که دستگاه قطعات کوچکتر را جمع آوری کند.
وابسته به محیط و نوع کاربری شما، این کار ممکن است به یک فیلتر HEPA استاندارد یا در برخی موارد یک فیلتر ULPA به منظور آلاینده زدایی نیاز داشته باشد.


انتخاب فیلتر مناسب: HEPA در مقابل ULPA 
فیلترهای HEPA 
طبق گزارشات OSHA ، فیلتر هوای HEPA یا هر فیلتر با بازدهی بالای دیگر به عنوان یک فیلتر برای زدودن قطعات با قطر 0.3 میکرومتر با بازده 99.97 درصد تعریف می شود. این اندازه بسیار کوچکتر از دانه قهوه یا حتی یک یک دانه فلفل قرمز می باشد که اندازه ای در حدود 615 میکرومتر دارد.
فیلترهای HEPA به منظور جذب مواد میکروسکوپی مانند گردوغبار و سایر ذرات معلق در هوا که می توانند برای سلامتی انسانها و محیط زیست مضر باشند، ایجاد شده اند. به همین دلیل این فیلتر ها به طور گسترده در محیط های درمانی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند.
فیلترهای ULPA 
این فیلترها یا هر فیلتر با نفوذ پذیری پایین حتی کارآمدتر از فیلترهای HEPA هستند که برای زدودن قطعات با قطر 0.12 میکرومتر با بازده 99.99 درصد طراحی شده اند. کیفیت بالای فیلترهای ULPA با فیلتر کردن با سرعت پایین قابل دستیابی هستند که سرعتی کمتر از 0.025 میکرومتر در ثانیه دارند و در این سرعت فرصت کافی برای ورود هوا به درون اجزای فیلتر فراهم می شود. فیلترهای ULPA برای تمیزکاری اتاق ها در اماکن تمیز یا موقعیت هایی که تمیزکاری امری مهم و بحرانی محسوب می شوند، مورد استفاده قرار می گیرند.

+ نوشته شده در  دوشنبه 29 آبان 1396ساعت 13:15  توسط شهابی 

شستشوی واگن های قطار توسط دستگاه واترجت

امروزه بیشتر امور نظافتی به وسیله دستگاه های کاملا تخصصی و به شکل مکانیزه صورت می گیرند. از نظافت انواع کارخانجات گرفته تا محیط های تجاری و اداری و حتی وسایل نقلیه توسط این دستگاه های مدرن مورد شستشو قرار می گیرند. قطعا یکی از پرکاربردترین انواع دستگاه نظافتی واترجت می باشد. این محصولات به طور گسترده در نظافت انواع محیط ها مورد استفاده قرار می گیرند. واترجت ها در دو نوع آب گرم و آب سرد تولید می شوند که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. همانطور که گفته شد یکی از امور نظافتی که توسط این دستگاه ها صورت می پذیرد شستشوی انواع وسایل نقلیه می باشد. در این نوشتار توضیحات مختصری درباره شستشوی قطار به شما ارائه می شود.

نظافت بخش های مختلف قطار الزامات مختلفی دارند که همواره باید مد نظر باشند. یکی از این الزامات نظافت در زمان کوتاه است. با توجه به اینکه قطار باید از چرخه کار برای نظافت خارج شود، باید توسط دستگاه هایی مورد نظافت قرار گیرد که در کوتاه ترین زمان توانایی انجام کار را داشته باشند.

 

واترجت

 

معمولا بدنه واگن ها با آلودگی های سخت و روغنی پوشانیده می شوند به همین دلیل استفاده از واترجت آب گرم به منظور نظافت بدنه واگن ها بسیار کاربردی می باشد. از دیگر موارد نظافتی قطار ها نیز نظافت داخل واگن ها (صندلی ها و کف) می باشد. به این منظور نیز جاروبرقی های کوله ای بهترین انتخاب می باشند.

همچنین با توجه به ارتفاع واگن ها معمولا از لانس افزایش طول واترجت نیز به منظور دسترسی به بخش های بالایی واگن نیز استفاده می شوند. گاها که نیاز به از بین بردن آلودگی های بسیار سخت، زنگ زدگی و رنگ از روی پوشش فلزی واگن قطار ها وجود دارد از نازل سندبلاست به منظور پاکسازی آنها مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

به طور کلی درباره نظافت قطارها یا واگن ها بایستی به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. شستشوی سقف واگن ها
  2. شستشوی کناره های واگن
  3. ممکن است در مواردی که آلودگی بسیار سرسخت باشد از نازل سند بلاست بر روی دستگاه واترجت نیز استفاده نمود.
  4. شستشوی چرخ ها و بقیه قسمت ها. 
  5. در صورت لزوم استفاده از قابلیت پاشش مواد شوینده دستگاه ها نیز توصیه می شود.

از این رو می توان به استفاده از دستگاه های کارواش صنعتی به منظور نظافت صنعتی واگن ها قطار کاربرد زیادی دارند.

 
+ نوشته شده در  دوشنبه 22 آبان 1396ساعت 14:02  توسط شهابی 

دستگاه های کارواش صنعتی

دستگاه های کارواش صنعتی همیشه با نام شرکت Karcher آلمان عجین است. واترجت‌ صنعتی آب گرم از ابداعات آقای آلفرد کرشر بنیان گذار شرکت Karcher آلمان می باشد. امروزه سطح تولیدات کارواش صنعتی شرکت Karcher را نمی توان با هیچ یک از رقبای آن مقایسه کرد. به جرأت می توان گفت از لحاظ حجم، کیفیت و نوآوری شرکت Karcher حرف اول و آخر را در دنیای محصولات نظافتی می زند.
کارواش Karcher دارای دو دسته ی کلی می باشد.دسته ی اول کارواش های پرتابل خانگی Karcher می باشد که به سری K معروف است. دسته ی دوم کار که بیشتر برای شما توضیح می دهیم کارواش صنعتی با کاربرد حرفه ای می باشد که به سری HD معروف است. HD مخفف High Durable است که به معنی با دوام می باشد و به آن دست از کارواش های صنعتی کارچر گفته می شود که می توانند زمان های کارکرد بالا را تحمل کنند.
کارواش صنعتی کارچر نیز خود شامل چندین دسته بندی می شود. دستگاه های صنعتی واترجت آب سرد و کارواش صنعتی واترجت آب گرم.

 

واترجت

مشخصات فنی دیگر کارواش صنعتی Karcher آلمان

از یک جنبه کارواش صنعتی Karcher از جهت دمای آب خروجی دسته بندی می شود. کارواش صنعتی آب گرم به آن دسته از کارواش های صنعتی اتلاق می شود که می توانند دمای آب ورودی را بالا ببرند. البته این نوع دستگاه ها خود از لحاظ سیستم گرم کن به دو دسته تقسیم می شود.این واترجت ها به صورت معمول یا از مشعل گازوئیلی برای گرم کردن آب استفاده می کنند و یا از هیتر برقی. البته قاعدتاً مشعل های گازوئیلی دمای بسیار بالاتری را ایجاد می کنند و در حقیقت مخلوط بخار و آب گرم را خارج می سازند. این نوع سیستم گرم کنند قادر است دمای آب واترجت‌ صنعتی را تا 155 درجه سانتی گراد بالا ببرد.
واترجت‌ صنعتی آب گرم با هیتر برقی می تواند آب را تا 85 درجه بالا ببرد. در مواردی که نیاز به سرعت عمل بالاتر است، دستگاه کارواش با مشعل گازوئیلی توصیه می شود. کارواش صنعتی از لحاظ نوع موتورهای ایجاد کننده نیرو نیز دارای تقسیم بندی های مختلفی هستند. یک گروه از دستگاه های واترجت‌ صنعتی کارچر نیز دارای موتورهای برقی می باشند که دارای نوع موتور برقی می باشند یک نوع موتور برقی تک فاز و نوع دیگر موتور برقی سه فاز.

توضیحات کارواش صنعتی سه فاز Karcher آلمان

واترجت  سه فاز کارچر برای طولانی مدت و ایجاد فشارهای بالا طراحی شده است و کارواش صنعتی تک فاز برای استفاده های کوتاه تر و ایجاد فشار های حداثر 200 بار طراحی شده است. یک نوع دیگر دستگاه کارواش صنعتی دارای موتورهای سوختی می باشند که با گازوئیل یا بنزین کار می کنند. مزیت این مدل ها یا دستگاه ها امکان کارکرد در محیط هایی است که دسترسی به برق وجود ندارد.
در نتیجه حوزه ی عملکردی بسیار وسیعی از طریق این دستگاه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. دسته از خاصی از کارواش های صنعتی نیز وجود دارد که به واترجت ضد انفجار معروف است. این دسته از دستگاه ها برای مناطق گازی استفاده می شوند که احتمال ایجاد انفجار توسط دستگه های معمولی می باشد. دستگاه های فشار قوی آب را می توان از جنبه های مختلف دیگر دسته بندی کرد که در اینجا مجال پرداختن به آن نیست اما در مورد شرایط استفاده بهینه تر از این دستگاه ها می توان نکات دیگری را نیز مورد توجه قرار داد.

لوازم جانبی کارواش صنعتی Karcher آلمان

یکی از این نکات لوازم جانبی و نازل های دستگاه واترجت کارچر می باشد. شرکت Karcher آلمان لوازم جانبی متنوعی را برای دستگاه های کارواش تولید کرده است که از آن جمله می توان به نازل فوم پاش که برای تولید کف غلیظ استفاده می شود. نازل برس چرخان که برای شستشوی بهتر سطوح استفاده می شود. نازل زمین شوی که برای شستشوی سریع تر زمین استفاده می شود، نازل سند بلاست که برای سند بلاست مرطوب سطوح و لایه برداری از روی سطوح مورد استفاده قرار می گیرد، اشاره کرد. 

 
+ نوشته شده در  دوشنبه 15 آبان 1396ساعت 17:24  توسط شهابی 

دستگاههای واترجت و تمیزکاری صنعتی

امروزه رفتن به مغازه های فروش قطعات سخت افزاری و خرید یک دستگاه واترجت کاری بسیار آسان است که قادر می باشند چند گالون در دقیقه (gpm) تحت فشار تا حد psi 5000 را در اختیار شما قرار دهند.
در مقیاس وسیع، بیشترین مورد استفاده این دستگاههای واترجت به عنوان ابزار تمیزکاری صنعتی/تجاری می باشد. این توسعه صنعتی در طول عمر من اتفاق افتاده است.
این امر حقیقت دارد که در اواسط دهه 1920 شما می توانید تصاویری پیدا کنید که افراد از دستگاههای واترجت برای تمیز کردن خودروهای خود استفاده می کردند و برخی حصار اطراف خانه خود را با این دستگاهها رنگ می کردند، اما از دهه 1930 فیلم هایی موجود است که نشان می دهد افراد از این دستگاههای شوینده پرفشار برای تمیزکاری خانه خود استفاده می کرده اند.اما در حال حاضر می خواهیم به بحث در مورد جنبه خاصی از این دستگاهها به بحث بپردازیم که باعث می شود فشار آب به حدی افزایش یابد که قادر به انجام برخی کارهای سازنده و مفید باشد. در این سطح فشار، پمپ پایه را به سیستم آب در خانه یا کارخانه قلاب می کنند. جریان آب نسبتا پایین است و می توانید به راحتی از یک شیر آب عبور کند.فشار آب به قدری کافی است که جریان آب را به سمت قسمت کم فشار پمپ هدایت کند. اگرچه این امر در فشارهای بالا مشکل ساز می باشد، در ادامه مقاله خواهید دید که در این موارد از جریان تا حد psi 10.000 استفاده می شود.

 

واترجت صنعتی

 

دستگاههای واترجت معمول برای تمیزکاری های محلی در محدوده جریان 2 تا 5 gpm و فشار psi 5000 کار می کنند. در فشارهای کمتر از psi 2000، این قطعات با موتورهای الکتریکی کار می کنند که در مورد فشارهای بالاتر از این مقدار از موتورهای گازوئیلی کوچک استفاده می شود.در هر دو مورد، معمولا موتور در یک سرعت ثابت چرخش می کند. در مدل های رایج سه پیستونی، پمپ باعث ایجاد سرعت ثابت در آب موجود در شلنگ می شود. امروزه از این دستگاهها در مصارف تجاری و آماده سازی سطح ، زدودن برجستگی های جاده، انفجارهای صنعتی در بسیاری از صنایع از قبیل خودروسازی، هوانوردی، دریایی و تولید سیمان استفاده می شود.دو راه برای کنترل فشار تولید شده در پمپ وجود دارد. به دلیل اینکه جریان در قسمت پرفشار پمپ ثابت می باشد، فشار عمدتا با توجه به سایز و قطر خروجی آب تعیین می شود. سایز و قطر نازل توسط شرکت تولید کننده دستگاه تعیین می شود و خریداران با توجه به مورد استفاده خود در شکل ها و فشارهای مختلف، گزینه مناسب و مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

روش دیگر برای کنترل فشار، افزودن یک مدار عبوری در شلنگ خروجی می باشد که با باز و بسته کردن یک دریچه در خط لوله مقدار آب جریان یافته برای خروج از نازل و جریان و فشار در شلنگ کنترل خواهد شد.چون که در مدل های سه پیستونی عموما آب از منطقه کم فشار به منطقه پر فشار منتقل می شوند و این دو منطقه با زاویه 120 درجه نسبت به هم قرار گرفته اند و از آنجایی که هر پیستون باید آب را در ابتدا فشرده کند و به حد فشار مورد نیاز برای بز کردن دریچه برساند، معمولا یک نوسان کوچک در فشار آب خروجی از پمپ به وجود می آید.(همانطور که در صورت انجام اقدامات اشتباه، معایب آن به حساب خواهد آمد ، در آزمایش های اخیر بر روی چنین سیستم هایی، حرکت پیستون در انتهای پمپ استوانه ای در کمتر از 5 دقیقه صورت گرفته است.) در برخی موارد پالس دار بودن سیستم یک برتری محسوب می شود به ویژه در موارد تمیزکاری، اما در سایر موارد این امر باعث کاهش کیفیت محصول نهایی می شود. اما با استفاده از سیستم های ارزان، امکان توقف این پالس ها ممکن نمی باشد.

انجمن تولیدکنندگان تجهیزات شوینده (CEMA)، هزینه های مربوط به نوشتن یک استاندارد برای تمیزکاری صنعتی را حدود 20 سال قبل به آزمایشگاه Underwriters پرداخت کرد. این استاندارد هم اکنون به منظور هماهنگ شدن با استاندارد های بین المللی در حال توسعه و بازنویسی است.همچنین استانداردهایی برای کیفیت سطوح پس از تمیزکاری ا این دستگاهها وجود دارد اما این امر اغلب در صورت استفاده از فشارهای بالا در حدود psi 10.000 می باشد و زمینه ای را برای تحقیقات آتی فراهم کرده است.

 

متاسفانه، هر چند دستگاههای واترجت تقریبا در همه جا یافت می شوند اما افراد کمی از نحوه کارکرد واترجت ها به طور موثر و کارآمد آگاه هستند. چون اغلب کاربران از یک فن جت برای پوشش سطح مورد نظر خود به هنگام تمیزکاری استفاده می کنند که باعث افت فشار سریع در مجرای خروجی نازل می شود.

 

یک آزمایش ساده ، استفاده از این دستگاهها به طور مستقیم بر روی یک قطعه بتنی مرطوب می باشد. بر خلاف چیزی که من به آنها در کلاس آموزش دادم که فشاری که جت تولید می کند تنها تا فاصله 4 اینچی موثر است، اکثر دانشجویان نازل را در فاصله 1 فوتی از سطح می گرفتند.

این باعث می شود تنها سطح مورد نظر مرطوب شده و یک عملیات تمیزکاری غیر موثر انجام شود.
فارغ از میزان بازده و راندمان پمپ ، اگر آب به طور موثر از طریق سیستم و نازل منتقل نشود، سرمایه گذاری شما بی فایده بوده است.

+ نوشته شده در  دوشنبه 8 آبان 1396ساعت 13:46  توسط شهابی 

نظافت مزارع و اصطبل ها با دستگاه کارواش صنعتی

هر شخصی که در یک مزرعه یا اصطبل کار می کند، می داند که نظافت این گونه محیط ها چقدر  مشکل و طاقت فرسا است. اینگونه فضاها از مکان هایی هستند که به شدت در معرض آلودگی قرار دارند. از این رو بایستی نظافت مزارع و اصطبل ها با برنامه ریزی دقیق و به صورت روزانه صورت بگیرد.

نظافت مزارع و اصطبل ها با دستگاه کارواش صنعتی

دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی یا دستگاه فشار قوی آب نیز از محصولات نظافتی می باشد که قادر است با فشار بالای آب خود انواع آلودگی ها از جمله دوده، گل و لای، گرد و غبار و … را از روی سطوح گوناگون پاک کند. دستگاه های واتر جت یا شوینده صنعتی نوع آب گرم از محصولات محبوب مورد استفاده در این گونه محیط ها می باشند. دستگاه های کارواش صنعتی آب گرم که فشار کاری یا عملیاتی تا 200 بار (bar) و با حرارت بالا تولید می کنند، می توانند برای نظافت مزارع و اصطبل ها مفید باشند.

بسیاری از محصولات کارواش صنعتی نیز از  مواد شوینده همراه آب به منظور نظافت بهتر و با کیفیت تر استفاده می کنند.

به هر حال شخصی که در یک مزرعه یا اصطبل کار می کند، می تواند درک کند که دستگاه های شوینده صنعتی راه حل مناسب و ایده آلی برای نظافت این مکان ها می باشد. علاوه بر مزارع و اصطبل ها که مستعد جذب گرد و خاک و انواع آلودگی می باشند، ماشین آلات کشاورزی نیز آلودگی های گوناگونی از جمله چربی یا گریس، روغن، گل و لای و … را به خود می گیرند که تنها راه حل مناسب برای نظافت آن ه،ا استفاده از محصولات شستشوی فشار قوی آب می باشند.

انواع واترجت های آبگرم به منظور از بین بردن انواع آلودگی ها ایده آل می باشند. واترجتهای آب گرم نه تنها برای شل کردن و پاک کردن لکه های سخت مناسب هستند، بلکه پاک کردن گریس نیز که یکی از سخت ترین کارهای نظافتی می باشد نیز، انجام می دهند.

قبل از استفاده از دستگاه شستشو با آب، همیشه مهم است دستورالعمل های ایمنی و دیگر موارد مهم را بخوانید. این کارواش بایستی در موقعیت مناسبی به منظور نظافت مزارع و اصطبل ها مورد استفاده قرار بگیرند. شرکت KARCHER آلمان به عنوان رهبر جهانی تولید انواع محصولات نظافت صنعتی طیف وسیعی از دستگاه های شوینده پر فشار را ارائه می نماید. در ادامه به یکی از این دستگاه های کارواش صنعتی قدرتمند اشاره می شود.

 

کارواش صنعتی

 

دستگاه کارواش صنعتی مدل HDS 1020 کمپانی KARCHER آلمان

دستگاه کارواش صنعتی مدل HDS 1020 یکی از پرقدرت ترین و پرفروش ترین محصولات یا وسیله های نظافتی در جهان می باشد. یکی از ویژگی های فوق العاده این محصول دارا بودن دو مخزن مواد شوینده 10 و 20 لیتری بوده و از نوع برقی – دیزلی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی این دستگاه بر روی عکس زیر کلیک نمایید. همچنین برخی مشخصات فنی این محصول به صورت زیر می باشد:

 

  • نوع برق مصرفی: 3 فاز آب گرم
  • فشار عملیاتی: 30 الی 200 (bar)
  • بیشترین میزان دبی خروجی آب: 1000 لیتر در ساعت (l/h)
  • بیشترین میزان دمای خروجی: 155 درجه سانتی گراد (c)
  • توان موتور: 78000 وات یا 7?8 کیلو وات (KW)
  • حجم مخزن مواد شوینده: 10 + 20 (l)
  • حجم مخزن سوخت: 25 (l)

 

از ویژگی های بارز و عالی این کارواش صنعتی یا دستگاه فشار قوی آب این است که موتور آن به وسیله ی آب خنک نگه داشته می شود که این ویژگی باعث کم تر شدن استهلاک موتور دستگاه و همچنین افزایش زمان کارکرد آن می باشد. سیستم پیشرفته ای که در این کارواش صنعتی به کار رفته است، حالت بهینه یا (eco!efficiency) است که باعث می شود دستگاه بدون هیچ مشکلی کار کرده و میزان مصرف سوخت را تا 20 درصد کاهش دهد.

+ نوشته شده در  دوشنبه 1 آبان 1396ساعت 12:30  توسط شهابی